Szerdán, mikor mentem fel egy egyeztetésre a 2012-es Kékszalaggal kapcsolatban, akkor jöttem rá igazából a mikéntjére. Valójában nem (csak) a verseny vonz, hanem az a felkészülés, ami a lényeg benne. Kitalálni a módosításokat, kihozni az adott keretek között a hajóból, amit lehet.
Elővenni a teste(ke)t, nézegetni, simogatni, ismerkedni a formával, a benne rejlő lehetőségekkel. Átnézni a vitorlákat, az árbocot... Jönnek az ötletek folyamatosan, előkerül a számítógép, majd formát öltenek az ötletek, és szép lassan megvalósulnak.
Sokan kérdezték, hogy mivel indulok jövőre. Szerintem nem ez a kérdés, hanem milyen projekt lesz. Talán a mostani időszak lesz a legkeményebb, bár a Fergeteg felélesztése sem volt gyerekjáték, de az elkövetkező időszak azon is túl fog tenni.
Hajófelújítás, átalakítás, technikai változtatások a hajón, egy másikon teljes rig-átalakítás és csere, új vitorlák... Emellett persze ott az F20 project is.
Lehetőségekhez mérten, fotókkal és leírásokkal illusztrálva beszámolok a projektekről.
Sokan kérdezték, hogy mivel indulok jövőre. Szerintem nem ez a kérdés, hanem milyen projekt lesz. Talán a mostani időszak lesz a legkeményebb, bár a Fergeteg felélesztése sem volt gyerekjáték, de az elkövetkező időszak azon is túl fog tenni.
Hajófelújítás, átalakítás, technikai változtatások a hajón, egy másikon teljes rig-átalakítás és csere, új vitorlák... Emellett persze ott az F20 project is.
Lehetőségekhez mérten, fotókkal és leírásokkal illusztrálva beszámolok a projektekről.
fotó: JOGE