Négy órakor mentem le a kikötőbbe, hihetetlen gyorsasággal szerelés, majd irány a víz.
Mire kiértem a kikötőből, a tarajos hullámok már eltűntek, de egy kellemes 12-13 csomós szél még fújt, bár látszott rajta, hogy leálló. Sebaj, gyorsan átrobogtam szembe a nádas elé, ott mindig erősebb a déli.
Újra szokni kell ezt a hajót, Kékszalag óta talán egyszer ha mentem vele, akkor is gyenge szélben. Zavar, hogy nem megy. Kapcsolok, hogy ez nem 20-as, ez kevesebbre képes.
A fordulók mesejól mennek, illetve a hajókezelés is sokkal jobb, mint múltkor - nagyon meglátszik az elmúlt hetek vízen töltött óra száma a Nacra F20-al.
Igazítok Kenese felé, majd vissza az almádi pislogóhoz, mikor ráerősödik egy kicsit. Ezt szeretem ezen a hajón, jól le tudom engedni magam trapézon, és így nagyon élvezetes menni vele. Sajnos korai volt az öröm, és egyből gyengül vissza. Szerencsére pont ott vagyok az almádi csücsök és a Fűzfő Marina között, ahol ez a szél sokkal erősebb, így van esélyem visszajutni a kikötőbe.
Gennaker. Sikeresen kirúgom a klemmből vagy háromszor a felhúzót, de végül egy nagyon jót verettem vissza Fűzfőre, sajnos a kikötő előtt megállt nagyon a szél, majd lassan északiba fordult. Ezzel még csúsztam egy jó félszeles menetet, majd irány a kikötő.
Jó volt ez a kis menet ezzel a hajóval újra. Ha minden jól megy, hétvégén a 20-é a terep, de hamarosan újra vágtázik a kishajó.